Διοργάνωση διημερίδας για εκπαιδευτικούς
Ο Σύλλογος Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας διοργανώνει,
διημερίδα το Σάββατο 7/11/2015 και το Σάββατο 5/12/2015 στο 7ο Δημοτικό
σχολείο, για τους εκπαιδευτικούς του Συλλόγου μας .
Για την καλύτερη οργάνωση του σεμιναρίου μπορείτε να
δηλώνετε συμμετοχή στην Βέτα Κορωναίου στο τηλ. 6974341868 και την Κολιοβέτα
Ντίνα στο 6972031179
Ακολουθεί το πρόγραμμα της επιμορφωτικής διημερίδας.
Θέμα: Αντιμετώπιση των συγκρούσεων μεταξύ μαθητών στο
σχολείο
Α' Σεμινάριο 7 Νοεμβρίου 2015
Τίτλος: Διαχείριση
συγκρούσεων και δημιουργική
επίλυση προβλημάτων μεταξύ μαθητών
Περιγραφή:
Στο
εργαστήριο αυτό οι συμμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στη μέθοδο της διαχείρισης
συγκρούσεων - βίαιων και μη - μεταξύ μαθητών (Conflict Resolution).
Αναλυτικότερα, οι ενότητες που θα καλύψει το εργαστήριο είναι οι εξής:
- Διάκριση
μεταξύ βίας και εκφοβισμού (σενάρια περιστατικών)
- Λεκτική
και μη - λεκτική επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών
- Στάδια του πρωτοκόλλου άμεσης παρέμβασης από τον εκπαιδευτικό
- Στάδια του πρωτοκόλλου άμεσης παρέμβασης από τον εκπαιδευτικό
- Εκπαίδευση
των συμμετεχόντων σε δεξιότητες διαμεσολαβητών -“ειρηνοποιών”:
- Έκφραση
συναισθημάτων: «Εγώ...μηνύματα»
- Ενεργητική
ακρόαση
- Αναπλαισίωση
- Δημιουργική επίλυση προβλημάτων:
κοινά αποδεκτές λύσεις
Διάρκεια: 5 ώρες
Β' Σεμινάριο 5 Δεκεμβρίου 2015
Τίτλος: Διαχείριση τάξης: η αύξηση της συνοχής της ομάδας ως
πρόληψη της επιθετικότητας
Περιγραφή:
Το σεμινάριο, μέσα από την ανάλυση παραδειγμάτων και
βιωματικών δραστηριοτήτων, θα αναφερθεί στις παρακάτω ενότητες:
-Στυλ διαχείρισης τάξης από τον εκπαιδευτικό: χαρακτηριστικά
και συνέπειες
-Οι ρόλοι των μαθητών στη δυναμική των σχέσεων στην τάξη: ο
«κλόουν», ο «αποδιοπομπαίος τράγος», κλπ
-Ανάθεση ρόλων στην ομαδοσυνεργατική μάθηση και στις
διαδικασίες αξιολόγησης
-Επικοινωνία γονέων - εκπαιδευτικών / αύξηση της συμμετοχής
των γονέων
-Εξωτερικά και εσωτερικά κίνητρα για τη μάθηση: κανόνες
τάξης, αμοιβές και συνέπειες, ευθύνες,
επιλογές, πρωτοβουλίες μαθητών
-Δραστηριότητες – παιχνίδια συνεργασίας, αύξησης της
σωματικής και ψυχικής οικειότητας, εμπιστοσύνης
Διάρκεια: 5 ώρες
Σχεδιασμός - Εμψύχωση: Καραβόλτσου Αθηνά,
Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας, (Msc), Θεατρολόγος (Mst), Μαθηματικός
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος για το Θέατρο/Δράμα στην
Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου του Δουβλίνου (Trinity College) και του
Μεταπτυχιακού Προγράμματος Αγωγής Υγείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Αθηνών. Έχει επίσης παρακολουθήσει σεμινάρια μουσικοκινητικής, δραματοποίησης
παραμυθιού, κινηματογράφου, υποκριτικής και σωματικής έκφρασης. Εμφανίστηκε σε
παραγωγές θεατρικών παραστάσεων των Πολιτιστικών Ομάδων του Πανεπιστημίου Πατρών, σε παραστάσεις
παιδικού θεάτρου σε νηπιαγωγεία και δημοτικά
και οργάνωσε παραστάσεις με παιδιά και εργαστήρια Ψυχοκοινωνικής Αγωγής,
σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων. Έχει
συνεργαστεί με δημόσιους και ιδιωτικούς
φορείς επιμόρφωσης εκπαιδευτικών (Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, ΣΣΝ Ευβοίας,
Τομέας Πρόληψης ΚΕΘΕΑ, Πανελλήνιος Σύλλογος Θεατρολόγων, Κέντρο Διαπολιτισμικής
Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Παρατηρητήριο για τη βία και τον εκφοβισμό,
κλπ). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στον τομέα της Προαγωγής της
Ψυχικής Υγείας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια
εκπαίδευση. Σήμερα εργάζεται ως αναπληρώτρια θεατρολόγος στη δημόσια
εκπαίδευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.