Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Στις 22 Μαΐου ζητάμε τη στήριξή σας για να σας εκπροσωπήσουμε στην 88η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ στις 23-26 Ιουνίου 2019.
Σήμερα, που μάλλον ζούμε τις τελευταίες μέρες του παλαιο-συνδικαλισμού της συναλλαγής και της δήθεν αγωνιστικότητας, της υποτέλειας και του βολέματος, δεν μπορούν πια οι κομματικοί μηχανισμοί να συνεχίσουν να συνδιαλέγονται και να δημιουργούν πελατειακές σχέσεις με αυτό που λέγεται Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας. Σήμερα, εσείς πρέπει να τους γυρίσετε την πλάτη και να δώσετε φωνή σε ανθρώπους που καθημερινά δίνουν αγώνα για το δημόσιο, δημοκρατικό σχολείο.
Το Τελευταίο Θρανίο σας ζητά να ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια στο σημερινό κατεστημένο της ΔΟΕ.
Για μια ΔΟΕ ανεξάρτητη, πρωτοπόρα, ελπιδοφόρα.
Για το αύριο!
Συγκεκριμένα παλεύουμε για :
· Υποχρεωτικό δεκατετράχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο - δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, παντού, τώρα.
· Ανοιχτό σχολείο για όλα τα παιδιά χωρίς εξεταστικά φίλτρα, ταξικούς φυλετικούς φραγμούς.
· Καμία αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας η οποία θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων. Κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου αξιολόγησης. Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου με αποκλειστικά εσωτερικές δημοκρατικές διαδικασίες και με ευθύνη του Συλλόγου διδασκόντων.
· Ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του Συλλόγου διδασκόντων στη βάση της αρχής της συμμετοχικής δημοκρατίας.
· Όχι στην κακώς εννοούμενη αυτονομία σχολικής μονάδας, που θα οδηγήσει και σε οικονομική αυτονομία δηλαδή σε κυνήγι χορηγών.
· Καμία συγχώνευση-κατάργηση σχολικών μονάδων.
· 20 μαθητές ανά τμήμα στα δημοτικά, 15 στα Νηπιαγωγεία.
· Μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη των κενών στην Γενική και Ειδική Αγωγή.
· Πλήρη δικαιώματα για τους αναπληρωτές, ίδια με εκείνα των μονίμων.
· Κατάργηση της τροπολογίας που επιτρέπει την απόσπαση εκπαιδευτικών σε δομές ειδικής αγωγής χωρίς κανένα τυπικό προσόν.
· Πρόσληψη αναπληρωτών με μοναδικό τυπικό προσόν το βασικό τίτλο σπουδών.
· Λειτουργία βιβλιοθήκης σε κάθε σχολείο και αναβάθμιση των εργαστηρίων Η/Υ.
· Ένταξη στα σχολεία και στις τάξεις όλων των προσφυγόπουλων-μεταναστόπουλων με παράλληλη λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
· Επανασχεδιασμό και ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα δράσεων που με αποσπασματικό τρόπο αφαιρέθηκαν : θεατρική αγωγή και βιωματικές δράσεις σε όλες τις τάξεις. Αύξηση ωρών Πληροφορικής από Δ΄τάξη και μετά.
· Δημιουργία οργανικών θέσεων στα δημοτικά για όλες τις ειδικότητες (πληροφορική, εικαστικά, μουσική, θεατρική αγωγή, φυσική αγωγή, ξένες γλώσσες).
· Στελέχωση με εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων όλων των δημοτικών σχολείων ώστε το ενιαίου τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο να μην είναι μόνο διακήρυξη και όλα τα παιδιά να διδάσκονται την τέχνη, τον αθλητισμό και την πληροφορική μόνο από τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς.
· Δημιουργία κλειστών γυμναστηρίων και υπόστεγων χώρων και συστηματική παροχή αθλητικού υλικού για τη φυσική αγωγή στα δημοτικά σχολεία.
· Αξιοπρεπείς μισθούς.
· Ανατροπή των αντιασφαλιστικών νόμων και του νέου τρόπου υπολογισμού συντάξεων.
Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ για σωματείο και συνδικαλιστικό κίνημα ταξικό, ακηδεμόνευτο, μαχητικό, χωρίς κυβερνητικές ή κομματικές εξαρτήσεις, που αγωνίζεται για τη νίκη της μαχόμενης εκπαίδευσης.
Στις εκλογές για την αντιπροσώπευση στην 88η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ συμμετέχουμε, ψηφίζουμε : ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΡΑΝΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.