Οι συνάδελφοι παραμένουν στις σχολικές τους μονάδες εκτελώντας κανονικά τα καθήκοντά τους και αφού συμμετέχουν στην απεργία - αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης δεν είναι υποχρεωμένοι να παρευρεθούν στις συναντήσεις και δε διατρέχουν κίνδυνο πειθαρχικών κυρώσεων (σύμφωνα και με την άποψη της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κας. Τσίπρα).
Ανάλογο κάλεσμα σε ενημερωτικές συναντήσεις για την επικείμενη αξιολόγηση μας έγινε και στον δικό μας Σύλλογο.
Η απάντηση μας είναι αδιαπραγμάτευτη .Δεν συμμετέχουμε στην διαδικασία της αξιολόγησης υλοποιώντας την απόφαση της ΔΟΕ.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι είναι η ώρα της συλλογικής αγωνιστικής δράσης. Μπαίνουμε ανάχωμα στα σχέδια του Υπουργείου για την διάλυση του Δημόσιου σχολείου, της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.
Προτείνουμε το παρακάτω κείμενο στο κάλεσμα του Διευθυντή της Α/θμιας Εκπ/σης του Νομού μας και στους σχολικούς συμβούλους.
Θέμα: «Απάντηση στην πρόσκληση σε συνάντηση-συζήτηση για την επικείμενη αξιολόγησή μας».
Απαντώντας στο με αρ. πρωτ. ……………………………..έγγραφό σας, σας δηλώνουμε ότι δεν θα λάβουμε μέρος στη συνάντηση-συζήτηση για την επικείμενη αξιολόγησή μας, υλοποιώντας την απόφαση της ΔΟΕ (αρ. πρωτ. Εγγρ. Δ.Ο.Ε. 1207/10-11-2014) και τις αποφάσεις του Συλλόγου Δασκάλων- Νηπιαγωγών Χαλκίδας, του οποίου είμαστε ενεργά μέλη και δηλώνουμε απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία που αφορά στην αξιολόγηση και την Α.Ε.Ε. από 2-11-2014 έως και 23-12-2014.
Θεωρούμε απαρέγκλιτη προϋπόθεση για οποιασδήποτε μορφής αξιολόγηση την εξασφάλιση των βασικών αναγκών λειτουργίας του σχολείου μας δια μέσου κυρίως:
-Της αύξησης και όχι της μείωσης των δαπανών για την εκπαίδευση
-Της έγκαιρης τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στη θέση τους και κάλυψης των λειτουργικών κενών ώστε να υλοποιείται πλήρως και ανεμπόδιστα το ωρολόγιο πρόγραμμα, τόσο της πρωινής ζώνης, όσο και του ολοήμερου προγράμματος που εξυπηρετεί πλήθος εργαζόμενων γονέων
-Της αξιοπρεπούς διαβίωσης και της επαγγελματικής καταξίωσης των συναδέλφων μας εκπαιδευτικών
-Του ποσοτικού και ποιοτικού εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης με τη δημοκρατική συμμετοχή των φυσικών φορέων της που είναι οι εκπαιδευτικοί και όχι ερήμην τους
-Της ενίσχυσης και όχι της απίσχνασης των υποστηρικτικών δομών όπως η ενισχυτική διδασκαλία, το Τμήμα Ένταξης, το ΚΕΔΔΥ, της ύπαρξης ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού στο σχολείο
-Του εκσυγχρονισμού της διδασκαλίας μέσα από την παροχή σύγχρονων διδακτικών εργαλείων, εποπτικών μέσων και τεχνολογικού εξοπλισμού
Αξιότιμε κε Διευθυντά,
θεωρούμε ότι η ανυπαρξία όλων των προαναφερθεισών προϋποθέσεων σε συνδυασμό με την εφαρμογή των διαδικασιών της επικείμενης αξιολόγησης, μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας μας.
Η αξιολόγηση που επιβάλλει χωρίς διάλογο το Υπουργείο Παιδείας, είναι βέβαιο πως θα οδηγήσει σε ανταγωνιστικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη του συλλόγου διδασκόντων σε κάθε σχολείο, θα υπονομεύσει την αναγκαία, οξυγονούχα συλλογικότητά μας και θα μετατρέψει τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα στο σχολείο σε «ζούγκλα».
Ως δάσκαλοι οφείλουμε να αντισταθούμε. Να διασφαλίσουμε τη συλλογικότητά μας. Να αγωνιστούμε συλλογικά για να διασφαλίσουμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα, τις εργασιακές κατακτήσεις και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Για το λόγο αυτό απέχουμε από κάθε διαδικασία που αφορά στη συγκεκριμένη αξιολόγηση, συμμετέχοντας στις αποφάσεις του συλλογικού συνδικαλιστικού μας οργάνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.