του αιρετού Χρήστου Κατσαρού
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
5η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΑΠΥΣΠΕ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΟΥΛΙΟΣ 2015
Τη Τρίτη 21-07-2015 συνεδρίασε το ΑΠΥΣΠΕ Στερεάς Ελλάδας.
Συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα με τα μέλη του σε απαρτία.
Οι αιρετοί συμμετείχαμε κανονικά και οι αποφάσεις πάρθηκαν ομόφωνα στα 2 πρώτα θέματα και στο 3ο θέμα κατά πλειοψηφία αφού εμείς ως Εκπαιδευτικοί Εν Δράσει καταθέσαμε κείμενο διαφωνίας-προτάσεων και απείχαμε από τη διαδικασία.
Τα θέματα είναι:
1. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών.
2. Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού για απόδοση δεύτερης ειδικότητας.
3. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για απόσπαση σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ., για το σχολικό έτος 2015-2016.
1. Το συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να χορηγήσει άδεια άνευ αποδοχών στους εκπαιδευτικούς :
- Γ.Γ. κλάδου ΠΕ19 του ΠΥΣΠΕ Ν. Εύβοιας για σοβαρούς προσωπικούς λόγους για 1 έτος
- Κ.Μ. κλάδου ΠΕ70 του ΠΥΣΠΕ Ν. Εύβοιας για εγκατάσταση στο εξωτερικό για 1 έτος
- Π.Α. κλάδου ΠΕ70 του ΠΥΣΠΕ Ν. Εύβοιας για σοβαρούς προσωπικούς λόγους για 1 έτος.
2. Τα μέλη του Συμβουλίου αφού εξετάσαμε την αίτηση της εκπαιδευτικού Ρ.Π. κλάδου ΠΕ11 του ΠΥΣΠΕ Ν. Ευρυτανίας και τις κείμενες διατάξεις αποφασίσαμε ομόφωνα να της αποδώσουμε δεύτερη ειδικότητα.
3. Για το 3ο θέμα το ΥΠΟΠΑΙΘ φέρει ευθύνη γιατί δεν άλλαξε τη διαδικασία απόσπασης εκπαιδευτικών στα γραφεία και φορείς. Θεωρώ ως δεδομένο, ότι όλοι διαφωνούμε με τη συγκεκριμένη διαδικασία και το τρόπο που εφαρμόζεται.
Εμείς καταθέσαμε το παρακάτω κείμενο για το θέμα αυτό, τη διαφωνία μας, τις αρχές μας, τη πρότασή μας και τη τελική στάση μας, το οποίο θα καταγραφεί στα πρακτικά.
Συμφωνούμε όλοι με την παρακάτω αρχή : ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι στη τάξη. Συμφωνούμε όμως και με την αρχή ότι εφόσον όλοι οι φορείς του ΥΠΟΠΑΙΘ στελεχώνονται και με εκπαιδευτικούς αυτό πρέπει να γίνεται όχι με ρουσφετολογικές διαδικασίες αλλά με κριτήρια μοριοδότησης (με πίνακα όπως στις μεταθέσεις, αποσπάσεις-βελτιώσεις κ.λ.π).
Πάγιο αίτημα διαχρονικά είναι η μοριοδότηση με τα κριτήρια των μεταθέσεων (προϋπηρεσία, κοινωνικά και τυπικά κριτήρια, ειδικοί λόγοι).
Επίσης θεωρούμε απαράδεκτο να ισχύει έκθεση αξιολόγησης από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης των οικείων ΠΥΣΠΕ ο οποίος αποδεδειγμένα στηρίζεται σε υποκειμενικά κριτήρια δημιουργώντας διακρίσεις μεταξύ των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
Βάσει των παραπάνω και σύμφωνα με τις αρχές της κίνησής μας είναι αδύνατο να μπούμε στη διαδικασία επιλογής ή απόρριψης συναδέλφων που θα στελεχώσουν τους φορείς και τα Γραφεία.
Καλούμε λοιπόν έστω κι αυτή τη στιγμή τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με τους υπόλοιπους Περιφερειακούς Διευθυντές να εισηγηθούν από κοινού στο Υπουργείο και στον Υπουργό Παιδείας μια νέα αξιοκρατική διαδικασία αποσπάσεων εκπαιδευτικών στα Γραφεία και στους Φορείς.
Από τη μεριά μας δεν θα συμμετέχουμε στη διαδικασία για όλους τους παραπάνω λόγους και παρακαλούμε η θέση μας για το συγκεκριμένο θέμα να καταγραφεί στα πρακτικά του ΑΠΥΣΠΕ.
Είμαστε στη διάθεση όλων των συναδέλφων.
URL:http://eikpaideytikoi-en-drasei.blogspot.gr
e-mail: ekpaideytikoiendrasei17@gmail.com
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Χρήστος Κατσαρός Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Στερεάς Ελλάδας
Τηλ. 6970768870 e-mail: christos_katsaros@hotmail.com
Αναστάσιος Αρβανίτης
Αναπληρωτής Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Στερεάς Ελλάδας
Τηλ. 6974280460 e-mail: arvanitisanas@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.