Το Τελευταίο
Θρανίο, συμμετέχοντας στην κίνηση εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Στερεάς
Ελλάδας Εκπαιδευτικοί εν Δράσει,
δρομολογεί σε συνεργασία με τις ανεξάρτητες – αυτόνομες – ενωτικές κινήσεις
εκπαιδευτικών όλης της περιφέρειας, την επεξεργασία θέσεων και την κατάθεση
προτάσεων για όλα τα εκπαιδευτικά θέματα. Έχοντας κατά νου ότι η πολιτική
συγκυρία ευνοεί τη συμμετοχή μας στη συζήτηση που έχει ήδη ανοίξει και ότι ως
κοινωνία εκπαιδευτικών οφείλουμε να αναλάβουμε δημιουργικό ρόλο στη διαμόρφωση
του ελεύθερου, δημοκρατικού σχολείου, σας
καλούμε να συμμετέχετε στον διάλογο.
Για να είναι αποδοτικός ο διάλογος αυτός,
αναρτούμε απόψεις – προτάσεις για ποικίλα εκπαιδευτικά θέματα στο ιστολόγιο του
Τελευταίου Θρανίου (http://teleftaio-thranio.blogspot.gr/) και σας καλούμε είτε εκεί να καταθέσετε τα σχόλιά σας, είτε
στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του (teleftaiathrania@gmail.com). Με την ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων θα συνδιαμορφώσουμε πληρέστερες
εισηγήσεις προς τις κινήσεις μας και στη συνέχεια προς τα Δ.Σ. των συλλόγων
μας, ώστε μέσα από Γενικές Συνελεύσεις να ολοκληρωθεί ένα ενιαίο μέτωπο
διεκδίκησης ενόψει του Συνεδρίου της ΔΟΕ.
Δημοσιοποιούμε τα κείμενα «Αιδώς Αργείοι», άρθρο του ΤΘ και «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης»
πρόταση της Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Π.Ε. Φθιώτιδας και περιμένουμε
την ανταπόκρισή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.