Αναδημοσίευση από την Αλφαβήτα
Την μεγαλύτερη μείωση στην αγοραστική τους δύναμη έχουν δεχτεί οι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης τα έτη 2013/ 2014 σύμφωνα με την έκθεση «Μισθοί και επιδόματα των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολείων στην Ευρώπη(2013/2014)»
Η έκθεση του δικτύου Eurydice για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενόψει της παγκόσμιας ημέρας εκπαιδευτικών στις 5 Οκτώβρη κάνει ευρύτερα γνωστά τις μαύρες μέρες που περνάει η Ελληνική εκπαίδευση και συνεπαγωγικά η χώρα γενικότερα.
Η έρευνα καταγράφει μείωση κατά 40% στην αγοραστική δύναμη των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα τη χρονιά 2013-2014 σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκθεση. Η έκθεση υπολογίζει την αγοραστική δύναμη από το συνδυασμό μισθολογικών μεταρρυθμίσεων και των προσαρμογών στο κόστος διαβίωσης.
Να σημειώσουμε εδώ πως από την έκθεση προκύπτει πως την ίδια περιόδο σε 16 ευρωπαϊκές χώρες Βέλγιο, Δανία, Γερμανία, Εσθονία, Γαλλία, Κροατία, Λουξεμβούργο, Ουγγαρία, Μάλτα, Αυστρία, Σλοβακία, Φιλανδία, Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Σκόπια, Τουρκία, οι μισθοί των εκπαιδευτικών αυξήθηκαν!
Στην Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση στην αγοραστική δύναμη κατά το 2013-2014. Μικρή μείωση της τάξης κάτω του 3% σημειώθηκε στο Βέλγιο, στην Δανία, στο Λουξεμβούργο, στην Αυστρία, τη Φιλανδία και την Ιταλία ενώ μείωση από 5% έως 10% σημειώθηκε στην Κύπρο, στην Ιταλία, στην Ολλανδία, στην Πορτογαλία, στη Ρουμανία και στη Μεγάλη Βρετανία.
Από την έκθεση προκύπτει πως στην πλειονότητα των χωρών, οι μισθοί των εκπαιδευτικών αυξάνονται ανάλογα την αρχαιότητα. Ωστόσο, το επίπεδο της αύξησης των μισθών και ο ρυθμός της αύξησης διαφέρουν, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις οι αυξήσεις είναι σχετικά χαμηλές αλλά οι εκπαιδευτικοί φτάνουν αρκετά γρήγορα στις ανώτατες μισθολογικές βαθμίδες, ενώ σε άλλες χώρες οι μεγάλες αυξήσεις πραγματοποιούνται μόνο έπειτα από μια μακρά περίοδο υπηρεσίας.
Οι βασικοί μισθοί των εκπαιδευτικών μπορεί επίσης να αυξηθούν με επιδόματα που λαμβάνονται λόγω επιπλέον προσόντων, λόγω της αξιολόγησης των επιδόσεων ή της διδασκαλίας παιδιών με ειδικές ανάγκες, καταλήγει η έκθεση της Κομισιόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ
1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.