Κυριακή 1 Ιουλίου 2018

Από τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Χαλκίδας.




Πρόγραμμα Καλοκαιρινής Εκστρατείας 2018

Αυτό το καλοκαίρι προσκαλούμε τους μικρούς μας αναγνώστες σε ένα ταξίδι ζωής με τίτλο:
«Αγαπημένα δεδομένα. Παρατηρώ και μετρώ τον κόσμο».

Ετοιμαστείτε να παρατηρήσουμε και να μετρήσουμε μαζί με τα παιδιά τον κόσμο μας με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Από τις 20 Ιουνίου έως τις 7 Σεπτεμβρίου, μέσα από 20 δημιουργικά εργαστήρια μετατρέπουμε τη Βιβλιοθήκη μας σε ένα μεγάλο εργοστάσιο δεδομένων τα οποία μικροί και μεγάλοι καλούμαστε να παρατηρήσουμε, να καταγράψουμε, να κατανοήσουμε, να αναδείξουμε, να ζωγραφίσουμε, να αφηγηθούμε και, αν χρειαστεί, να αλλάξουμε! Θα πειραματιστούμε, θα παραγάγουμε δεδομένα, θα τα αποθηκεύσουμε, θα τα αναλύσουμε κριτικά και θα τα αξιολογήσουμε!

Η συμμετοχή σας είναι με προεγγραφή! Παρακαλείσθε για την έγκαιρη δήλωση συμμετοχής στις δράσεις που σας ενδιαφέρουν (ανάλογα με την ηλικία του παιδιού), καθώς ο αριθμός των παιδιών σε κάθε δράση θα είναι περιορισμένος( 20 παιδιά).Όλες οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν στον 1ο όροφο της Βιβλιοθήκης. Για την δήλωση και συμμετοχή σας απαιτείται από τον γονέα συμπλήρωση εντύπου συναίνεσης φωτογράφησης των παιδιών.

Ιστοσελίδα διοργάνωσης: network.nlg.gr
Hashtag: #KE2018gr
Επικοινωνία:
Υπεύθυνη Παναγιώτου Μαρία
Τηλέφωνο 22210 22031  mail: vivlchal@sch.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου για υβριστικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο, πριν εμφανιστούν δημόσια. Δε θα δημοσιεύονται, επίσης, σχόλια που περιέχουν προσωπικές επιθέσεις χωρίς πολιτικό περιεχόμενο.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΩΝ

1. Γράψτε το σχόλιό σας στο σχετικό πλαίσιο.
2. Γράψτε τα στοιχεία της λεκτικής επαλήθευσης (λατινικοί χαρακτήρες).
3. Aπό τη λίστα Eπιλογή ταυτότητας επιλέξτε Όνομα/Διεύθυνση URL και γράψτε το όνομα ή το ψευδώνυμό σας (δε χρειάζεται να συμπληρώσετε το πεδίο Διέυθυνση URL).
4. Πατήστε στην επιλογή ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.
5. Ελέγξτε αν εμφανίστηκε το μήνυμα επιβεβαίωσης στο πάνω μέρος του παράθυρου σχολιασμού.